Instagram jest serwisem, który może się pochwalić odwiedzinami czterystu milionów internautów miesięcznie. Nie dziwi więc, że serwis myśli o zwiększeniu swoich przychodów z tytułu reklam. W serwisie wirtualnemedia.pl możemy znaleźć nieoficjalną informację o testowaniu przez Instagram nowego formatu reklam.

 

Reklamy nowej generacji na Instagramie

 

Choć serwis oficjalnie nie przyznaje się do testowania nowych formatów reklam na urządzenia mobilne, to pojawiły się informacje, które wyciekły z jednej z agencji reklamowych, jakoby Instagram interesował się wykorzystaniem technologii 3D Touch i Apple Pay. Zastosowanie 3D Touch pozwala na większą interakcję klienta z reklamą. Treści komercyjne podane są tu w formie interaktywnej. Za przykład może posłużyć reklama sklepu internetowego, który oferuje określone promocje. Na jednej stronie nie da się pokazać wszystkich zniżek, jednak klient, który zainteresuje się konkretną ofertą, może dzięki nowemu formatowi reklamy kliknąć na dane okno i sprawdzić inne promocje w danym sklepie bez konieczności opuszczania strony, na której obecnie się znajduje. Tego typu reklamy budzą duże zainteresowanie. Mogą być szansą na zdobycie klientów, którzy czują się znudzeni tradycyjnym wizerunkiem treści komercyjnych.

 

Technologia Apple Pay natomiast umożliwia błyskawiczną płatność za wybrany produkt. Możliwość szybkich płatności jest preferowana przez współczesnego klienta i znacznie zwiększa szanse zawarcia transakcji.

 

instagram