Liczba użytkowników urządzeń mobilnych rośnie w bardzo szybkim tempie. Jedną z ważniejszych funkcji smartfonów i tabletów jest łączenie użytkownika z siecią w momencie, kiedy nie ma on dostępu do stacjonarnego komputera.

 

Nie dziwi więc, że stale prowadzone są testy innowacji, które mogłyby sprawdzić się w przypadku tych niewielkich urządzeń. W serwisie wirtualnemedia.pl  możemy przeczytać to testach nowych reklam mobilnych, które od pewnego czasu prowadzi firma Google.

 

Przetestuj zanim kupisz

 

Jedną z ciekawszych form reklamy jest tak zwany Trial Run. Umożliwia on przetestowanie danej aplikacji przed jej zakupem. Tego typu rozwiązanie wydaje się bardzo interesujące zarówno z punktu widzenia producentów, jak i odbiorców reklamy. Ci pierwsi będą mieli możliwość zaprezentowania pełni zalet swojego produktu, natomiast dla klienta sytuacja wydaje się równie dogodna – dzięki reklamie nowego typu będzie mógł on całkowicie za darmo przetestować dane oprogramowanie bez konieczności jego pobierania. Trial Run działa na zasadzie streamingu. Zakładany czas wyświetlania komunikatu reklamowego nie będzie przekraczał tu minuty.

 

Aktywny udział w reklamie

 

Inną innowacją, którą testuje Google jest reklama, która umożliwia aktywny udział odbiorcy. Tego typu rozwiązanie umożliwia interakcję na przykład ze sklepem internetowym. Odbiorca przekazu może szybko i sprawnie sprawdzić promocje w danym sklepie. Tego typu format umożliwia sprawdzenie asortymentu  reklamowanego serwisu.

 

googlehakerzy