Dziennik Internautów informuje o przyznaniu nagród dla sklepów internetowych z okazji konkursu e-Commerce Polska Awards 2015, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, który odbył się 18 listopada.
Internet jest doskonałym miejscem na sprzedaż towarów i usług, dlatego każdego roku sklepy internetowe zdobywają rzesze nowych klientów. Konkurs miał na celu wyłonienie i docenienie najlepszych firm w tej branży.
Zasady przyznawania wyróżnień dla sklepów online
Dla sklepów przygotowano szesnaście nagród, z czego dwie były to wyróżnienia przyznawane przez klientów. Żeby rywalizacja była wyrównana, wprowadzono zasady, wedle których oddzielnie oceniano sklepy małe, oddzielnie zaś sklepy duże i średnie. Wyróżnienia nie były przyznawane za całokształt działalności. Organizatorzy zdecydowali się przyznawać nagrody w różnych kategoriach. Sklepy online zostały wyróżnione między innymi za design, obsługę klienta, innowacyjność, czy też możliwość robienia zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych.